Audyty i konsultacje

Bardzo często zdarza się tak, że firmy jakie decyduj± się na korzystanie z usługi tj. pozycjonowanie, maj± już własn± stronę internetow±. Co więcej, z reguły agencja zajmuj±ca się pozycjonowaniem nie zna danej witryny, nie brała udziału w jej projektowaniu, ciężko byłoby jej więc podj±ć się pozycjonowania bez wstępnej analizy witryny. W tego typu sytuacjach przeprowadza się więc audyty i konsultacje. Działania tj. audyty i konsultacje maj± przede wszystkim na celu sprawdzenie, czy dana witryna internetowa przygotowana jest do działań z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. W sytuacji, kiedy przeprowadzone audyty i konsultacje wykaż±, że badana witryna internetowa nie może być pozycjonowana w takiej formie w jakiej obecnie się prezentuje, specjali¶ci dokonuj± tzw. optymalizacji strony, czyli przeprowadzaj± szereg zmian na stronie, dzięki którym będzie ona bardziej przyjazna działaniom seo. Zmian takich mog± dokonać bezpo¶rednio specjali¶ci z agencji, mog± oni także tylko doradzić, jakie dokładnie zmiany należy wykonać.