SEO PR

Seo pr stanowi połączenie internetowych działań public relations z działaniami tj. pozycjonowanie. Głównym celem działań z zakresu seo pr jest kreowanie wizerunku danej firmy, marki, produktu lub osoby w Internecie. Jednym z bardzo istotnych elementów, jeżeli chodzi o działania tj. seo pr jest odpowiednia optymalizacja materiałów, którą przeprowadza się celem dostosowania ich do wymagań wyszukiwarek internetowych. Czynność ta polega na specyficznym przygotowywaniu materiałów PR-owych tak. Powinny one zawierać bowiem odpowiednie odnośniki do promowanego serwisu www. Napisanie materiałów w ramach działań seo pr wiąże się min. z identyfikacją najważniejszych z punktu widzenia odbiorców słów kluczowych. Zawsze należy je odpowiednio podzielić i przyporządkować. Istotną sprawą jest także odpowiednie sformatowanie tekstu z uwzględnieniem odpowiedniego rozmieszczenia fraz kluczowych. W ramach działań seo pr można promować nie tylko informacje prasowe, ale też artykuły eksperckie, artykuły sponsorowane, jak również redagować wypowiedzi zamieszczane na forach, blogach i mikroblogach.